Sovmorgon

Idag tänkte jag sova tills jag vaknade och hur länge sov jag inte. Jag vaknade kl 13 för att jag var kissenödig, skulle säkert kunna sovit en bra stund till om så vore. Sjukt! Så här länge innefattade inte planen "sova tills jag vaknade"...

Jaja, gårdagens midsommarfest var en total hit! Så himla trevligt, ska posta lite bilder på mat, folk och lekar här senare under dagen, den är ju ändå helt förstörd p.g.a. den sena morgonen så blir nog bildredigering(om photoshop vill det) och senare ikväll kvartsfinal 3 i EM.

men det positiva är väl att det troligen kommer upp nya bilder i såväl den här bloggen som på sportbilder.blogg.se.
Hinner jag och lusten rinner till ska jag kanske kolla igenom om det ska upp lite nya bilder till The
Fisheyeexperience också!

Nu ska jag äta frukost!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback