Tänk om och semester!

Haha! Kolla på klippet!



Tänk er en till upplaga av mig....kalasbra säger jag, många andra skricker nog katastrof!!

Nä nu ska jag packa, på söndag bär det av mot Göteborg för att senare på måndag ta flyget till Irland och Dublin. Där ska vi titta på EM fotboll och umgås med
Grra.
 
Nä vi(jag o babe) åker inte till Dublin för att titta på boll utan för att komma bort lite, göra något kul ihop och ge varandra vår ettårsdagspresent...vilken innebar att vi skulle göra något kul ihop, bara vi! Sånt är bra...

Förövrigt så rekomenderar jag starkt Emilie Ohlssons blogg. Hon förlorade en syster i tsunamin men driver idag ett eget fotoföretag och är grymt duktig på det hon gör. Denna blogg har blivit mitt nya tillhåll på nätet då jag följer vad hon gör, hämtar inspiration och varje gång blir jag så sugen på att fota, lägga ner tid på det helhjärtat. Dessutom önskar jag många gånger att jag bodde på västkusten! De vyerna hon får på bilderna kan man inte få här hemma vid Hjälmaren.

Peace on earth!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling! måste bara rätta ett litet fel! julklapp var det faktiskt! och en helt klart lyckad sådan.. puss

2008-06-16 @ 23:04:06
Postat av: Linus

Julklapp såklart..bra rättat! Jepp den var mycket trevlig!



2008-06-17 @ 12:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback