Duckhunt!

För alla gamla Nintendospelare så är Duckhunt ett legendariskt spel, men det ska inte denna bloggen handla om. Utan om min jakt på fåglar och i detta fallet ankor m.m. i stan. Jag har nämligen köpt ett nytt objektiv som jag kände att jag ville testa. Ett fast 600mm macro spegelreflex objektiv från Sigma! Kulkul, nu kan man komma när dessa djuren utan att behöva ha dem i knät :o)

Visar en helbild och en samlingsbild över eftermiddagens ankjakt!
99115-127



99115-126

Objektivet är lite lustigt då det är en spegelreflex och bakgrunden(bokeh:n) blir lite annorlunda(se första bilden), men vad gör det när man får ett objektiv som ger en dessa möjligheterna!

Peace

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygga bilder!

Ha en bra dag!
Mamma

2008-03-07 @ 08:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback