EU bestämmelser?

Nu kan jag duscha utan att få ett fotbad!

Va, kanske ni undrar...men javisst är det så..jag har haft stopp i mitt rör mellan badkaret och avloppet.
Detta löste sig här för någon dag sedan när jag tröttnade på att jag inte kunde skölja ur badkaret utan att allt skräp seglade runt och vägrade åka ner i röret i den takt vattnet äntrade badkaret.

Så jag lackade ur och började gröpa med fingret i röret, här ska kanske tilläggas att jag tidigare kört igenom vatten åt båda hållen utan att få ur nån skit! Men denna dag var jag lycklig, jag hittade något och det var inte en äcklig hårboll eller liknande.

Jag tryckte ner fingret så långt det gick och stötte emot något hårt. I mitt rör satt ett mynt! Inte vilket mynt som helst utan en grekiskt euro, fast inte en hel euro utan en 10 euro cent. Vem hade anat att det satt fast en grek i mitt rör?

image128


Min fundering är nu, kan det vara så att det bara får rinna en viss mängd vatten ur ett badkar och EU tycker att det strömmade för mycket ur mitt?

Peace

Kommentarer
Postat av: Peer till Linus

Har den grekiske miljökomissionären tyckt att du:
1) badar för mycket
x) använder för lite vatten
2) duschar för länge
?

2008-03-09 @ 21:25:31
Postat av: Linus->Per

Jadu, vet faktiskt inte vad han vill få ut av det hela, jag duscher varken ofta(blir på träningar och matcher o sällan hemma) eller länge och ett varmt och skönt bad hör väl även det till sällsyntheterna...så jag tror att han unnade mig ett fotbad för trötta fötter eller nåt liknande..

2008-03-13 @ 10:40:46
Postat av: Peter till Linus

Tja, varför inte?
:-)

2008-03-16 @ 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback