Luft

Idag har jag försökt komma igång med min hemtenta, något som visade sig vara svårare än jag trodde, motivationen har sprungit och gömt sig någonstans, får väl plocka fram dammsugaren och leta i alla vinklar och vrår, fördelen är väl att jag lyckas städa samtidigt.

Så i ett försök att leta efter den rymda motivationen tänkte jag går ut och tar lite luft. Så kanske den kommer flygande och visst jag var lite piggare när jag kom hem, men ändå inget drag i pluggandet...måste sluta häcka framför datorn helt enkelt!

Min lilla promendad hade iallafall något gott med sig, jag fick testa mitt objektiv en sväng till och detta var en av bilderna som blev till i eftermiddag!

image130


Peace

Kommentarer
Postat av: Peter>Linus

Jaha, då får ju fanclubben rycka in som förebedjare så du får lite hilfe von oben, då :-)

2008-03-20 @ 22:04:52
Postat av: Linus -> Peter

Ja! Det låter bra!
Att bli lite mer strukturerad och att bli en do:er är ju en ständig önskan!

2008-03-21 @ 10:55:59
Postat av: Ptr-Lns

Relax - det växer ut med tiden, grabben!

2008-03-22 @ 09:58:21
Postat av: Linus -> Peter

hehe, det får man väl hoppas!

2008-03-24 @ 15:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback