Ett nytt projekt

Fotandet gick bra och efter att ha spenderat hela fotbollsmatchen mellan Degerfors och Åtvidaberg inne på planen med kameran i högsta hugg så har jag slagit till stort och skaffat mig en ny blogg för ändamålet!

Ni hittar mina fotbollsbilder på:
Http://fotbollsbilder.blogg.se
glöm nu inte att bokmärka den :o)

Nu ska det bli spännande och se hur detta projekt utvecklar sig, men hur som helst är det kul att springa runt på innerplan och försöka fånga den där bilden med stor B! Den 18/5 blir nog nästa tillfälle då J-Södra kommer på besök till Valla, hoppas på bra väder då också.

Peace

Kommentarer
Postat av: Linus

Jag tabbade mig lite igår och råkade radera bloggen, men kommer starta den igen så fort det bara går. Så ta en titt på mitt projekt ikväll istället, då det kanske kommit upp!

2008-05-12 @ 08:13:17
Postat av: Mamma

Jag var nyfiken på dina bilder men här på jobbet kunde jag inte komma in på bloggsidan.

Det ska bli kul att se dem.



Mamma

2008-05-12 @ 09:20:50
Postat av: Gurra

Haha härligt med en raderad blogg, you're doing good boy :-)

Lägg upp bilderna från LeIFs matcher också om du var därute, vore kul att se de häftiga matchställen.

2008-05-12 @ 09:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback