Fotboll

Fotboll är en förunderlig sport, ena dagen brinner man för den, nästa är man trött på den.

Idag är det en sådan dag när man bara känner för att lägga ner och gå under. Kan visserligen beror på att jag åkte till Odensbacken idag och fick spela 3 minuter. Återigen var det en ny uppställning som luftades i backlinjen och det känns lite bittert att man aldrig får chansen. Hade jag varit hemma i höst hade jag frågat Paul vad han ser mig för som typ av spelare, nu känns det mer som det kvittar...Det som kändes värst var väl det faktum att jag iom denna matchen inte hann ta mig till Stora Valla för att utöva min nya favorithobby, nämligen att fota fotboll. Att DIF dessutom vann matchen med 2-1 hade ju inte gjort saken sämre....menmen, en kväll framför datorn där man ser dem vinna är väl inte fy skam det heller...men man känner sig ju lite dum när solen skiner och värmer på utanför och man sitter inne! Men det kommer ju en dag imorgon också, som även den innehåller fotboll! Kanske blir roligare, det är ju B-laget!

Peace

Ps. Jag kommer sakna min klass, vissa kommentarer är ju bara så sköna, som Linn:s förklaring på hur hon vill att lärarlaget ska vara när vi gör utredningar. "Ni ska vara som korsetten runt vårt fläsk"...tack Linn, den kommentaren är verkligen priceless! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback