Fotbollsfoto

Imorse vaknade jag med ont i halsen, får känna hur det blir till imorgon, känns det sämre så blir det inget fotbollsspelande!

Annars så ska jag nog snart leta mig ut i solen igen, måste ju skaffa lite färg på mina axlar, satt och solade igår och hade bara smörjt in axlarna, detta blev inte så bra, har en mycket ojämn solbränna just nu, där axlarna är vita och stora delar av kroppen är röd! Men samtldigt blir det nog mer påklätt idag, då jag som sagt känner av en förkylning...

 Resten av dagen kommer förlöpa enligt följande schema:

- Ut till Vintrosa - hjälpa farmor med lite blandat, hon lät helt slut igår!

- Åka till Degerfors och leka fotograf åt Svenskafans sidan, jag står lite i valet och kvalet på vilka prylar jag ska ta med mig, kan ju inte sånt här och börjar faktiskt bli lite nervös. Menmen, man kan ju inte göra mer än fel!

- När matchen är slut så tar jag bilen och åker fortast möjligt till stan för att joina de andra på Dudda och Marias gemensamma, födelsedags/inflyttningsfest!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback