Update

Nu har babe åkt hem efter en skön helg och inledning på veckan.

Igår kväll tittade jag på en grym fotbollsmatch....tack till Man U och Chelsea för en underhållande och utomordentlig CL-final! Bara att bocka och tacka, jag var sjutton nervös på straffarna, trots att jag inte håller på något av lagen...

Idag har jag varit i skolan och blivit klar med ytterliggare ett jobb. Vår grupp är ju helt fantastikt grym!
I kvällen har jag varit på företagsevent på CarlLamm, trevligt folk, god mat och till sist gratis och god dryck! Testade bl.a. ett Hjortronvin...Yummi säger jag bara! För er som tycker om hjortron kan jag rekommendera Grythyttans hjortronsvin!
Efter att jag kom hem så har jag hunnit jobba ikapp lite med fotbollsbilderna som kan ses här ->
OOO och har blivit klar med publiceringen på svenskafans också!

Imorgon blir det nog skrivande av införartikel, ev lite borrande om jag får fatt på en slagborr...vill få klart i mitt badrum nu, sen måste jag gå igenom mina papper, saknar ett Ikea kvitto som jag verkligen behöver!!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback