Fullt upp!

Det har varit ganska bra drag i mitt liv och som jag skrev i föregående inlägg så har jag knappt varit hemma.
Köpte bl.a. dessa shortsen i helgen.

Nu är jag äntligen det och den kommande veckan är relativt lugn(opponering och muntlig redovisning på fredag)! Ska bli skönt. Så nu är det dags att ta igen och få lite ordning här. Städa, diska och plocka ordning på allt och inget står på schemat de kommande dagarna!

Sen har jag jobb med
DIF till TUSEN. Ska eventuellt intervjua en snubbe. Får se om jag finner inspirationen och om jag kommer på rätt frågor. Tycker det är lite svårt. Har ett par projekt andra projket som jag borde fixa till Vulkanerna, men vi får se när det blir. Klart är iallafall att Rö vitt rockar och att jag har mer än någonsin tidgare att göra på siten. Kul, kul!


Sen vore det kul att göra om designen och upplägget på Gungfly.com.


Som ni hör finns det saker att pyssla med, så med säkerhet kan jag säga att jag kommer få veckan att gå. Inget ni behöver oroa er för :o)

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback