Hejhopp, här kommer en bildbomb!

Tänkte först posta ett djupt blogginlägg gällande ett eventuellt minskat bistånd till Afrika och att det är oroligt i de trakterna. Utanför Somalia härjar piraterna och i Kongo lyckas inte FN åtsakomma något med det gällande läget.

Surt säger jag och det berör mig, men sitter och jobbar så det får inte bli något långt meddelande.
Så tänkte bjuda på lite blandade bilder som jag tagit under de senaste åren. Vissa bättre andra sämre.
Det är nästan helt random choise. Eller jag har ju valt ut bilder som är skarpa och som har ett något så när intressant innehåll. Men inget Tema eller liknande!




Peace

Kommentarer
Postat av: Slusk

Ha! Jag ser en dödskalle i molnbilden =)

Ett Rorschachtest hade nog säkerligen dumförklarat mig...

2008-11-20 @ 17:44:40
Postat av: Linus -> Slusk

Jovisst kan man iaf skymta en ögonhål i molnen om man vill...tyvärr ligger min tagg lite ivägen.

2008-11-21 @ 10:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback