Lars Vilks

Nu orkar jag inte längre vara politiskt korrekt!

Varför varför tillåts svin som Lars Vilks agera och visa upp sin provocerande konst!
Var det inte nog med Muhammed karikatyren, nu har han gjort en musikal i ämnet.
Kallad DOGS! Vem är hunden egentligen?

Fattar inte vad han vill få ut av det mer än att göra sig ett namn och få publicitet.
Visst , vissa kommer säga att det handlar om yttrandefrihet. Jag säger att det handlar om att förnedra minoriteter i Sverige, att ge sig på religionen. Visst jag kan också tycka att muslimer inte behöver ta så hårt på det. Men står det i koranen att muhammed inte ska avbildas så kan man väl acceptera detta. Eller? Måste man provocera, bara för att provocera. Vilks och alla fientliga humanister? Ni beter er som om ni vore 5 år och sitter i sandlådan. Vad har ni mot oss troende? Varför ska vi hela tiden vara förstående för er, men tillbaka får vi ingen respekt. Jag tror...jepp det gör jag..men jag är också en människa i den här världen och lever med folk som inte tror och för mig är det ok. Kanske slutar det med att de får brinna, vmed vissa människor hopps jag på ett helvete, med andra hoppas jag på att alla får en andra chans oavset hur de levt. Människor gör egna val. Jag har en tro, andra har inte det...fine by that! Jag sänker ingen för att de inte tror!

Desutom kommer han ensam höja muslimska ögon för staten Sverige. Undra om man vågar säga att man är svensk nästa gång man är i ett muslimskt land?

Fuck off Vilks! Du är ett patetiskt as och jag hoppas att du aldrig mer tillåts skapa något och att ditt sk. konstverk av drivved inte bara brinner ner utan att du även blir anmäld för landsföräderi! Du har ju ändå tagit en del av Sverige territorium och utsett det till eget land. Är inte det om något ett sätt att förråda sitt land så säg inte...eller så kanske du kan flytta ditt och sedan kan vi fråga spettets vänner om de vill skaffa ett nytt projekt och bända loss det hela...

Ursäkta mina stundtals hårda ord, men var tvungen att lufta lite....

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback