Perception

Jag håller på och skriver svar på en uppgift som handlar om perception och stress.

Vi börjar med detta Youtube klipp.


Sen kan vi ta denna bilden jag la upp här för ett tag sedan.

Pierre skrev i kommentaren att han såg en döskalle. Det kan jag gå med på, men sen mailade han mig och visade var han såg sin döskalle. Det visade sig att jag sett en helt annan döskalle! Dessa två såg vi...Pierres är den första och min är nr. 2.



Min fråga blir, vad ser du i molnen och vad såg du i filmen?

Peace

Kommentarer
Postat av: Eva

Får nog mer hålla med din polare faktiskt. Din såg inte alls ut som nån dödskalle.

Postat av: Linus -> Evo

Jag ser iallafall en döskalle i molnen där jag ritade...menmen, jag ser väl lite annorlunda på saker och ting helt enkelt!

Tack för ditt bidrag!

2008-11-25 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback