Det börjar gå utför..

Om 2 minuter börjar matchen Brommapojkarna - Degerfors. Den kommer slutligen avgöra om Degerfors klarar en kvalplats eller inte. Men jag orkar inte titta på referat på nätet å stänger av mobilen och internet! Får kolla sennär matchen är slutspelad. Det blir en kortare olycka om de förlorade, men glädjen kommer ändå vara kvar.

Istället kommer jag plugga på Tentan och för att orka flumma har jag nu tagit min käre vän San Miguel till hjälp!
sociologi är ett vakkum där flummiga mäniskor får ta sin tillflykt i dagens seriösa samhälle!


Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

då kommer det inte gå att få tag på dig de närmsta timmarna då... jag sitter också med min tenta... har fått ihop 3/4 sida... har än så länge klarat mig utan starka drycker, men blir jag desperat kanske jag kommer bort en sväng och snyltar! nu ska jag snart ut och gå med emma! kolla hennes blogg och gör utmaningen vettja!

pöss

2008-10-25 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback