DIF TILL TUSEN!

Då var ett av dagens projekt sjösatt! Min del gick relativt smärtfritt förutom att det låg info ute på Eniros nyhetssök nästan ett dygn innan. Men efter lite samtal till såväl Eniro som Svenskafans lyckades jag få bort artikeln igen. Tur att ingen upptäckte den innan(mer än tipsaren Simon)...För mer info klicka bilden. Ni kan även ladda ner uppropet i text form här
 

Nu hoppas jag att presskonferensen går bra och att många tänder på denna idén. Ni kommer nog få följa barometern här på bloggen, tyvärr...men är man involverad i något sånt här så blir man ju lätt lite nördig!

Peace

Ps. För er som vill se ett par bilder på mig från Emelies fotning, finns det på hennes blogg. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback