Gårdagen

Igår var jag i Båstad. Det söta lilla stationshuset mötte mig och man kände verkligen att man var mitt ute i ingenstans.


Efter någon minut så kom
Emelie farande i sitt vita vrålåk. Hon hälsade artigt och sedan for vi iväg till fotostället.
Jag kunde snabbt konstatera att Emelie är grym. Dels är hon otroligt lättsam, rolig. Men sen är hon även otroligt fokuserad och duktig på det hon gör. Jag tror verkligen att du hittat rätt.


Jag fick låna hennes 70-200 4L. Riktigt schysst objektiv...

Efter en del flams, "naturliga poser" och fotosnack skjutsade hon återigen mig till stationen. Jag tågade mig upp till Halmstad där jag strossade runt lite, sprang på dessa rosorna som fick bli mitt foto tidsfördriv.



Sen luffades det hemåt via Värnamo och kl 18.45 stod jag åker på säker mark. En långdag spenderandes mestadels på olika färdmedle. Men även en konstruktiv dag med fotning och en massa hemtenteprylar gjorda. 
 
Peace

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Mm ta gärna den snyggaste bilden du kan hitta..... :P

Postat av: Linus -> Emelie

Haha! Jag gör så gott jag kan ;o)

2008-10-24 @ 12:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback