Brutus, mys och vem kan slå Filip o Fredrik

Brutus var en riktigt trevlig prick, hans bilder var otroliga. Lite av det han sa har fastnat och numer vet jag att foto på höga ISO-tal är hemligheten(egentligen ingen nyhet alls) för att knäppa grymma bilder på örnar ;o) Riktigt så enkelt är det ju inte, men en av hemligheterna, blev iallafall sugen på att skaffa ett riktigt ordentligt tele och sedan hyra ett gömsle och sitta där och fota! Eller kanske borde använda mitt 400 spegelreflex mer iallafall. Den optiken och sedan en 2x extender till mitt 70-200 så kommer jag relativt långt. 

Igår hade jag styrt upp lite mys på kvällen, så jag o babe mös, tittade på vem kan slå Filip och Fredrik...en riktigt trevlig kväll, tyvärr hade jag inte med kameran, annars hade ni fått några smakprov...menmen så kan det vara!

Peace

Kommentarer
Postat av: Kalle

Du vet att man måste rösta på Samuel Lilja va? Han är en person som känner en som heter som är... Ja och han delar vänner för att göra det enkelt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback