Första dagarna!

Förresten, igår och idag har jag gjort mina första dagar i min nya klass. Det känns ok, det som känns lite konstigt är däremot att vi har ett schema som är asslappt, jag har därför börjat kolla på alternativa saker att spendera min tid med.

1. Gå en 15p webdesign kurs
2. Gå någon fotokurs
3. Aktivera mig rent fysiskt, kollat upp innebandy och volleyboll
4. Kolla om jag kan jobba

Allt detta vore önskvärt och roligt och hinna med, men frågan är ju om det inte blir mer att göra i nästkommande kurser och jag vill ju inte sikta för högt, tråkigt om man känner att man inte hinner med någon fritid och kompisar här sedan. Sen ska man ska ju lära sig något av det man gör också. 

Mitt första problem är att ligger webdesignkursen samtidigt som Buffalo, en träff i Missionskyrkan där man lagar mat och umgås. Kanske det jag behöver just nu, visst jag känner folk, men är ju inte direkt självgående om mn säger så...det blir mye Amy...jaja webdesignen börjat ju inte förrens den 10:e så innan dess måste jag tagit ett beslut.

Peace

Kommentarer
Postat av: Kalle

Tjena, skönt att man slipper fundera på såna saker ;). Nåja jag har väl också ett å annat att tänka på iofs. Men du, vad använder du för mail? Jag har några bilder på Samuel som avslöjar vad vi trodde...

Postat av: Linus->Kalle

Åhhh...jag vill se!



Du kan testa och maila till:

persson.linus, efter krull a:t ska det vara gmail.com

2008-09-03 @ 18:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback