IP-röd!

Tjoho och tjena!

Idag slog Ipredlagen igenom...vilket lustigt, larvigt och korkat namn på en lag som får folk och främst ungdomar i alla stugorna att se rött...

Själv har jag fildelat som resten av min generation, inte mycket, inget speciellt bara när man varit sugen på någon musik så har man tagit sig en bit av kakan. Rätt eller fel...det får ni andra avgöra...det som däremot roar mig är att enligt Aftonbladet(kan vara aprilskämt) så har 5 bokförlag redan slagit till mot en ensam fildelare...!

Way to go! Ni håller på att skapar en martyr, en människa som kommer bäras av hela ungdomsrörelsen som förespråkar fri fildelning. Ska iaf bli spännande och se var det här leder! Tills det sker något nytt så komer jag hålla mig till Spotify och andra Streamwares där jag kan få mitt musikutbud tillgodosett utan att bryta lagen!

Peace

Ps. Förövrigt är Reinfeldt en pajas som överhuvudtaget gick ut och sa att denna häxjakt inte skulle starta på en hel generation. Hade Göran P gjort det...säkert...för alla politiker verkar vara av samma skrot och korn! De ser bara väljare, inga individer! Ds.

Kommentarer
Postat av: Kristina

här kommer länken till the studio! ingen aning om vad fotografen hette men särskilt bra var hon inte!! http://thestudiogroup.se/

2009-04-02 @ 10:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback