Piratbukten

I piratbukten har man nu blivit dömda till fängelse och böter. Men tro inte att det stannar där, det kommer överklagas och det som egentligen är intressant är inte domen i tingsrätten utan hur den enda juridiska personen i juryn har uttalat sig...
Det har jag fått lära mig...

Sen ska jag be om ursäkt för att jag inte bloggat på länge, har haft otroligt mycket att göra och måste hålla alla bollarna i luften, trillar en riskerar alla att trilla. Så tyvärr l jg bloggbollen åt sidan en liten stund..hoppas att den snart kommer få vara med i leken igen.

Har iaf haft en grymt skön påskhelg i Örebro, njuter av finvädret(trots kalla vindar) och livet känns rätt gött trots att seminarier i mängd väntar och därtill uppgifter som ska in o.s.v. Men hopp om liet är det allt!

Nu är det mat som står på tur!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback