Min praktik på radion!

Min praktik på Bengtsgård, som också ska bli mitt extra jobb är nu med på lokalradion i Kronoberg.

Perico, Hamed och Annika har blivit intervjuade. De gör ett gott jobb och jag blir glad när jag hör dem, dock måste jag säga att den första intervun med Hamed & Perico blir lite konstigt klippt i slutet. Den tar bara slut. Samma sak med Annikas, som bara startar...men meningen är kanske att de ska ligga i något nyhetsreportage.


Nu har jag bara att säga...fuck off Vellinge! Detta är verkligheten..lyssna på Hamed, han är en sån där otroligt farlig ensamkommande flyktingungdom...detta är verkligheten. Se möjligheterna inte problemen!


Lyssna på intervju:n med:
-
Hamed och Perico
- Annika Magnerot


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback