Bra Lisa Magunsson!

Klicka er in till Lisas blogg på Aftonbladet. Oavsett vad ni tycker om tidningen eller annat har hon en verklig poäng  det hon säger där idag!
Klicka till hennes blogg

Sen har jag blivit utmanad av Eva! Jag ska styra upp denna utmaningen direkt när jag kommer hem efter dagens grillning i skolan. Ska nämligen dit om 25 minuter och ha litteraturseminarium! Totalt meningslöst att lära sig en bok utantill...menmen..jag lever ju i en byråkratisk värld!

Kanske även kan bidra med en liten uppdatering från helgen! Den speanderades inte hemma..så mycket kan jag avslöja nu!

Peace

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååh!! Socionomlinjen! Vad ska man säga? Jag fattar precis bristen på meningsfullhet i det hela. Peace


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback