Tid

Tid är en spännande uppfinning. Ibland finns det för mycket av den, man ligger och slappar och tar det bara lugnt och dagarna verkar nästa aldrig ta slut. Sen helt hux flux byter den skepnad. Den försvinner i svarta hål och man funderar på vad som egentligen har hänt. Man har ingen tid alls.

Förra veckan var en sådan vecka där tiden bara flög iväg(mest beroende på hemtenta) och jag misstänker att den kommande veckan kommer bli liknande. Var i skolan idag, ska ditt igen på onsdag. Däremellan ska jag hinna skriva arbetet, tvätta och vara på ungdomsråd. På torsdag ser det relativt lugnt ut, har visserligen Freds och utvecklingskursen då och antar att jag kommer få äta upp det där med lugnt. Visst kursen börjar inte förrens kl 18.00. Men arbetet ska vara klart då...inget arbete, inget betyg och trots att det startar i egna funderingar så måste vi ha vetenskapliggrund i våra resonemang om frustrationsgap, implementering av makt o.s.v. :o(

Detta blev en tråkig bild fri blogg, tyvärr har jag otroligt dålig bildredigeringslust just nu...

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback