Utmaning från Eva

Jag blev utmanad av Eva. Jag tycker inte om denna typ av kedjebloggsbrev och brukar oftast bara stunta i sånt här nonsens. Men det är ju lite intressant att se vad ni, mina favoritbloggar har för bilder på era datorer :o)


En bild tagen den 2/1 från Växjösjön där folk verkligen tog chansen att utnyttja köldgraderna! Fullt med människor på isen och själv var jag påväg upp på stan, så tog bara några bilder samtidigt som jag gick. Inget mästerverk, men ett bevis på att vi haft en kall vinter iår!  

Utmaningen går ut på följanden:

Gå in i din bildmapp:

· Gå till den sjunde mappen och välj därefter den sjunde bilden i den mappen.

· Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

· Bjud in sju nya bloggpersoner att vara med på utmaningen.

· Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.

Ni är utmanade:
Grra
Grillarn
Liza
Emma
Emelie
Linus
Slusk


Kommentarer
Postat av: Grillarn

jag har ingen kamera, jag har inte sju bildmappar men om jag tar den sjätte mappen och sjätte bilden blir det en skärmdump på ett flygplan... inte ens halv kul på min blogg tyvärr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback