Mycket i helgen

Det var mycket i helgen, så mycket att jag spydde på IKEA:s parkering i Örebro! Nu kan jag lägga IKEA till min personliga samling av skumma ställen att spy på. Senaste var Polishuset i Växjö...men det var något år sedan, så inget att fundera över nu. Blev även en hemmadag idag, mådde inte hundra imorse, så istället blev det sova tills jag vaknade. Det skedde istället klockan 12.03! Inte ofta jag brukar sova så länge...var nog helt enkelt utmattad, hoppas jag. För spysjuk vil jag inte vara!

Bilder på lägenheten kommer imorgon eftermiddag tror jag, vi får väl se.

Peace



Kommentarer
Postat av: Kalle

VA!?!?! Sov du tills du vaknade?

2009-07-06 @ 22:48:09
Postat av: Linus -> Kalle

Jepp, tänka sig...jag sov enda tills jag vaknade...det är stort det!

2009-07-07 @ 19:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback