Nummer 3 är nummer 1!

Idag fortsatte budgivningen. Budgivare 7 gav sig in i kampen, men ikväll har nr. 3 fortfarande högsta budet. Nu skriver jag troligen kontrakt imorgon! 

Ikväll efter jobbet tänkte jag ta mig ut och leta efter lite svamp i skog och mark. Som vanligt när jag letar svamp så blir det inget, mest blöta skor, och lite bilder på annat. Bland annat på en massa myror som sprang på en stock fram och tillbaka...
 
...samt på lite bär och annat i skogen.

Bären, som är skogshallon följde med hem... så till kvällsmat blev det lättyouhurt, musli och nyplockade hallon...gott värre! 
Fick jag lite nytta av min skogstur...

Peace

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Vart hittade du hallonen? Jag vill också! =) Men härligt för dig! Hoppas du får ett bra pris på lägenheten och att allt går som smort. kram kram!

Postat av: Linus -> Emma

I skogen, svängde höger strax innan Simons hus och cyklade ut längs den vägen. Sen stog busken där, en bit in i skogen :o)

2009-08-05 @ 16:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback