Konsten att förstöra!

Vissa människor kan konsten att förstöra...

Ordförande i min bostadsrättsförening är en sådan! Han avslog idag min ansökan om att hyra ut min lägenhet i 6 månader till en av Gustavs arbetskamrater. Grra planerar nämligen att dra till Norge en sväng.

Med detta mail sabbade han min sommar...

1) Jag måste nu hem till Örebro och fixa iordning allt småplock som ska göras i lägenheten(hela min tidigare planering blir nu totalt uppfuckad)

2) Nu måste jag o Grra fixa iordning något system där vi löser hyran i sommar. Sooooo long hyresfria sommar!

3) Utan jobb har jag massor med tid, visst det är positivt..men utan jobb har jag inte överdrivet med pengar att fixa iordning allt och flyttstajla!

Så enkelt och underbart smidigt kan man förstöra någons dag!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback