Hektiskta tider och time to become more international...

Indeed har jag mycket att göra. Bl.a. ska en avhandling på 250 sidor ögnas igenom, en bok på lika många sidor och 5 ordentliga häften ska även dessa läsas och göras skolarbete av. Allt på Engelska. Lägg därtill att vi har engelskt språkigt seminare nästa torsdag(på de 5 häftena) så förstår ni snabbt rubriken.

Förövrigt så kommer projekten till mig, ett efter ett och jag hoppas att min hemsidegrund snart blir klar hos sin skapare så jag på allvar kan sjösätta ett av projekten. Har även ett till projekt som ligger och väntar, men antar att jag ska sjösätta dem en efter en, så det inte blir halvfärdigt gjort. Ska ändå lägga ut ett par tusenlappar så här i början. Annars finns ju risken att det hela rämnar och stannar vid halvfärdiga projekt och det är ju varken roligt eller speciellt lukrativit.
 
Tror verkligen på mina projekt...vi får se om det kommer gå bra, har en del att fundera på om man säger så! Förutom det som redan finns i kalendern. D.v.s. 150% studier, redaktörsrollen på Vulkansidan och ledamot i ungdomsrådet med ansvar för interninformation och tidningen. 

Peace 


Kommentarer
Postat av: Emma

Men kära nån! Visst är det fånigt när man inte har tid med att göra det roliga bara för att man måste göra det tråkiga! Men kom ihåg att gå ut i solen och andas emellanåt, så du syresätter hjärnan lite, så får vi hålla tummarna för att resten pusslar ihop sig på ett bra sätt. Ta hand om dej och slappa intensivt i små stunder =)

Postat av: Linus -> Emma

Visst är det fånigt...men jag tycker att UR och Vulkansidan är kul(oftast). Sen skulle jag inte vilja vara utan min extra kurs. Det är allt det där som stjäl tid av mig som jag tycker är roligt...så det blir lite av en hatkärlek till tidsbristen och vad den innebär..

2009-03-24 @ 14:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback