Girighet i en liten ask!

Girighet, avund och lögn är alla sk. dödssynder...eller? Faktum är att jag inte kan mina dödssynder. Men vad kvittar det...jag kommer ändå dö en vacker dag, jepp på min dödsdag kommer det inte regna...

Men det var ju inte min dödsdag jag skulle blogga om, var vill jag komma då...?

Jo, jag tänkte rikta lite kritik mot Apotekets VD Stefan Carlsson. Han är en girigbuk!
Varför då? Jo, för att han öppnade baren på en studentfest och när fakturan drog iväg så skickade han den till Apoteket istället för att betala själv. Nu blev han påkommen och "rak i ryggen" som han är, kröp han på alla fyra hela vägen fram till korset och säger nu att han självklart ska betala den fakturan själv...haha...nu när han blev påkommen....PAJAS säger jag!

Det som upprör mig är egentligen inte hans handling, utan kommentarerna på Aftonbladet. Folk hyllar hans ärlighet i kommentarerna? Som om de tror att han hade betalt om han tänkt ytterliggare en gång utan att bli påkommen...

Vill ni se vad de skriver...
klicka här-->

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback