Linus i tidningen - nästan

Tack Jonas Brännmyr.

Det är inte varje dag man får äran att stå med i tidningen. Visst det är Karlskoga-Kurirens sportblogg, men ändå, det är nära.

Jonas skriver om mig i bloggen den 22 maj 2009 00:34 med rubriken Äntligen lite känslor!

"Det enda jag kan bli lite smått upprörd över är hur sidans redaktör, Linus Persson, uttrycker sig i ett blogginlägg: "Men vadå, han (jag alltså, Jonas anmärkning) är 23 år och kan inte vara en luttrad gammal räv ännu, som vet vad man ska fråga, när och hur." Luttrade gamla rävar struntar alltså i att sköta sitt jobb och ser istället till en idrottsförenings bästa. En idrottsförening som den luttrade gamla räven är satt att bevaka och kritiskt granska. Nej du, Linus, du har nog en hel del kvar att lära innan du uttalar dig om journalistik."
Läs hela inlägget

Det lösrykta citatet kommer från ett inlägg jag skrev i Vulkanbloggen med rubriken "En liten mask den 21:a maj".
Att han inte ens länkar till den berörda artikeln visar på hur lösrykt citatet är och att han hackar på mig, som försöker nyansera diskussionen lite visar ju bara på hur mycket han missuppfattat situationen. Men visst jag är kanske inte klockren när jag författar saker. Jag är ju inte journalist! Just nu kan jag inte göra mer än att le, ska snart sätta mig och skriva ihop ett svar till honom. Det ska bli kul! Kan inte låta bli att skratta åt hela situationen...hahaha!

Peace

Kommentarer
Postat av: Slusk

Den där reportern måste ha ett bräckligt ego då jag inte ser att han borde ta åt sig för det du skrivit.

Jag kan ju personligen tycka att han borde frågat andra än domaren om incidenten, hade han fått indikationer på att det var vidareanmält så kunde ha ju förhört sig i frågan med domaren.

det är förmodligen något som han kommer att lära sig med tiden, han har ju fått lite erfarenhet nu om inte annat.



Till syvende och sist ligger ansvaret på den person som kastat ölburken, ta ett steg fram och be om ursäkt. DET vore ett bevis på att man tycker om klubben och inte vill den något illa.



Fridens liljor!

Postat av: Linus -> Slusk

Javisst är det så, det som är mest bräckligt i hans självförtroende är att han inte valt att svara på mitt svar till honom. Som var både vacker och välformulerat. Visar ju bara att hn inte hade något att gå på ;o)



Om du vill förkovra dig så finns även det i bloggen på vulkansidan. Under rubriken Hej Jonas.



Peace man!

2009-06-02 @ 09:48:17
URL: http://www.vulkanerna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback