Regn...

Igår var det bra fotoväder(mellan regn o sol), men bilderna blev inte riktigt vad jag ville..men bjuder ändå på en oredigerad bild av grönska. Det är vår, nästan sommar och syrenerna har slagit ut här!


Idag regnar det bara!

Bra det, för jag måste sitta inne och plugga för att bli klar inför morgonsdagens seminarium. Då ska jag förvandlas till en Marxist, Liberalist eller Realist och sedan argumentera inför UN....någonting, varför Iraq ska använda sig av just vår modell. Förutom detta ska jag lämna in ett paper på 2500 ord. Men det blir nog gött!

Man kan ju hoppas att man blir Liberalist eller Marxist, känns enklast så. Antingen vill man att allt ska vara fritt, eller så är man allmänt emot allt. Staten och kapitalet tänk.

Förövrigt har jag och Sanjin börjat på B-uppsatsen...det rullar på tycker jag. På fredag ska vi sätta oss med inledning, tidigare forskning och problemformulering. Blir nog bra. Lyckas vi hinna med allt det så kan vi med gott samvete ta helg.
På måndag väntar nämligen intervju med en rektor och en skolsköterska på den skolan vi ska göra vår undersökning. 

Nä...nu måste jag fortsätta skriva på arbetet!

Peach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback