En annan planet!

Jag hade glömt namnet på den lilla rasistiska kommunen i Skåne. Nu är det tillbaka på näthinnan och jag mår bara dåligt när jag läser om deras kommentarer...visserligen artikel i AB, men ändok...

För några år sedan var det boende som blev tvungna att flytta p.g.a. att de sa något gott om invandrare, nu är det planer på att starta ett transitboende för ensamkommande flyktingbarn i ett gammal vandrarhem i kommunen som skakar liv i de moderata politikerna. Eller rättare sagt kanske det är dags för Reinfeldt att återigen ta dem i örat och fundera på om de har i partiet att göra...  För inte går det väl ihop att vara både främlingsfientlig och moderat på samma gång? Eller?

Vellinge är kommunen med några av Sveriges finaste stränder, nöjda invånare, ett välmående näringsliv och ett rikt kultur- och föreningsliv och icke att förglömma en av Sverige mest rasistiska befolkningar...Vellinge kommun är helt enkelt kommunen där alla är renrasig arier. Vore spännande att åka på studiebesök och se hur de ser ut...

Läs mer:
Aftonbladet
Vellinge Kommun

Peace




Kommentarer
Postat av: Slusk

Nu på lokala morgonnyheterna på tv så förtäljs det att Lars-Ingvar Ljungman[grand wizard moderaterna Skåne, och führer i Vellinge kommun] har fortsatt förtroende som ordförande för Skånemoderaterna.



Pinsamt. Jag vet inte vad det betyder när skånemoderaterna väljer att inte tvätta sin smutsiga byk. Jag vet bara att det inte ser bra ut alls.



lederarbetet?lid=puff_1772283&lpos=rubrik" rel="nofollow">http://svt.se/2.33782/1.1772283/ljungmanlederarbetet?lid=puff_1772283&lpos=rubrik

2009-11-16 @ 09:14:52
URL: http://sluskafan.blogspot.com
Postat av: Linus -> Slusk

Ja, inte är det första gången de tar "sverigemoderaterna" i öronen nere i Vellinge...det roligaste ryktet nådde mina öron förra veckan...att Jungman Jansson skulle berätta för att andra kommunerna i skåne om hur bra det är att ta emot "blattar"...haha...är det det som kallas samhällstjänst ;o)

2009-11-23 @ 13:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback