Kanske ta ett planerat break någon dag...

Jag borde ge mig ut med kameran igen, den står mest och dammar här hemma.

Istället för att ta ett planerat breakt...stressar jag upp mig för skoluppgifter som jag inte tar tag i... sitter förresten nu och skriver alltför långt om min praktikplats...

Frågan är om jag är nöjd med praktiken eller inte, eller om jag har utvecklast som socionom? Som människa? eller om jag bara har lekt ett halvår...man vill ju inte gärna komma fram till att terminen ska ha varit bortkastad...det har ju hänt tidigare...eller är det så att inget i livet är bortkastat?


Tillbaka till kameratankarna...det positiva är iaf att min gamla kamera är igång och används flitigt... Pappan köpte den av mig och det är kul att den uppskattas!

Peace

Kommentarer
Postat av: Soff

Inget i livet är bortkastat, är alltid något man får med sig... även om det blev något totalt oförutsägbart.



Som att jag lagt tre år med studielån på möbelsnickeri/formgivning... men jag hittade E och har nu Lisa.

Kanske ett konstigt exempel, men tror absolut du bär med dig massor!

2009-11-28 @ 19:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback