Varför inte trä?

Ja, det kan man fråga sig. Men betonghus är säkert enklare att bygga...

Fick lite inspiration idag och tänkte att jag kunde fixa och försöka få lite ordning här hemma. Hyllorna som inhandlades för länge sedan kunde hitta upp på väggarna och när dessa var på plats skulle jag ha möjlighet att få ordning på mina nya pärmar som står i ett hörn här hemma.


Men icke...mina stenhårda väggar vill inte vara med idag heller, dessutom hittar jag inte de extra starka betongborrarna som jag är säker på att jag införskaffade efter förra gångens försök att penetrera väggen. Så nu ger jag upp, blir inga hyllor, ingen ordning...bara ett litet nytt hål i min vägg!


Menmen, det positiva är väl att huset står om det blir jordbävning...


Peace

Kommentarer
Postat av: Emil

Betongväggar är hopplösa... vi förbrukade ett antal borr innan det slutade i att köpa nya lister och limma fast dem istället. Limma upp hyllor känns däremot inte som den bästa idén. För allt strul som har varit med detta har vi dock fått 300kr i kompensation från Byggmax, ett borrset från Black & Decker och ytterligare 300kr från Coop. Nästa gång vi ska göra något åt våra betongväggar blir det nog att införskaffa ny slagborr samt extra starka betongborr.

2010-02-25 @ 11:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback