Att göra listan

Sakta men säkert kan sak efter sak bockas av på "Att göra listan".

Jag väljer att bocka av hela gruppen Skola. Även om jag har kompletteringar kvar att göra på min socionomuppgift.  

Skola
1) Egen uppgift Freds & utvecklingsstudierna, sammanfatta 3 artiklar på 1,5 sida var.
2) Gruppuppgift Feds & utvecklingsstudierna, sammanfatta, analysera och lösa konflikten i Afganistan.
3) Opponera på Examinationsuppgiften - Socionomprogrammet.

Har även fått möjligheten att bocka av:

4) Förbereda Ungdomsråd
och har även genomfört det nämnda Ungdomsrådet.


Det känns lite bättre nu, även om nästa vecka är fullsmäckad med grejer med Årsmötet som grädde på moset nästa lördag.

Hade iallafall en ledig fredag och den firades tillsammans med Babe...som numera kan tittulera sig sjuksköterska...det är stort...hon är klar och jag har ett år kvar. Gissa om jag är avundsjuk!

Peace

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Du ska se att det här året kommer gå fort. Lycka till med fortsatta studier



Kram Mamma

2010-01-20 @ 13:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback