Del ett avklarad!

Avklarade del ett här i lördags. Blev klar med examinationsuppgiften till min praktik.
Efter det har jag jobbat och stått i och inte fått mycket annat gjort.


Idag är det jobb som gäller igen...det bästa är ju att det är så trevligt även om jag skulle uppskatta ledigheten så kommer pengarna i januari komma som en välsignelse. Jag har tröttnat på att leva på ingenting(utan bidrag o lån).


Kvar på "att göra listan" finns dock följande:

Skola
1) Egen uppgift Freds & utvecklingsstudierna, sammanfatta 3 artiklar på 1,5 sida var.
2) Gruppuppgift Feds & utvecklingsstudierna, sammanfatta, analysera och lösa konflikten i Afganistan.
3) Opponera på Examinationsuppgiften - Socionomprogrammet.


SMU/Kyrkan
4) Förbereda Ungdomsråd
5) Förbereda Årsmöte
6) Sammanställa och göra i ordning uppropsbrev - ungdomsledare!
7) Göra layout till hemsidan
8) Hålla ordning, påminna de andra inblandade om det som ska vara klart innan februari

Det mesta av ovanstående bör vara klart innan februari börjar...sen har jag följande som ska göras när jag får tid.

Vulkanerna.nu
9) Förbereda matchpuffar - inför säsongen 2010
10) Skriva ihop laginfo + Silly season för samtliga lag i Superettan.
11) Fixa sponsorspaket + ta kontakt med nuvarande sponsorer, få in nya pengar, engagera nya.


Bilen
12) Få liv i den, då den återigen stannade vid återkomsten till Småland.




Jag har med andra ord en hektisk tid framöver, så det kanske inte blir så mycket bloggande. Vi får väl se.


Peace

Kommentarer
Postat av: mamma

Du glöm inte andas och ta tillvara dem runtomkring dig. Som Ammelie och så.

Njut när du kan.

Kram Mamma

2010-01-12 @ 08:58:42
Postat av: Eva

Bra med strukturerad lista iaf =)

Postat av: Linus -> Mamma

Jag gör så gott jag kan...



Tyvärr får jag exempelvis inte vara ute i den vackra snön...vilket är bittert...menmen..snart är en del över...eller rättare sagt...snart är det bara det som har blivit över kvar...

2010-01-13 @ 16:29:24
Postat av: Linus -> Eva

Visst är det..annars hade det inte funkat...

2010-01-13 @ 16:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback