Produktiva dagar och sovmorgon

De senaste dagarna har varit produktiva. Har sagt upp en massa löpande abonnemang. Däribland har jag sagt upp min lägenhet. Så nu blir det flytt 1 februari. Bort från Växjö...mot nya jaktmarker.

P.g.a. min produktivitet har jag missat årets officiella sovmorgon. Vintertid idag för er som missat det!!!Vaknade imorse och var skittrött. Masade mig ändå upp ur sängen och iväg. 1 timme för tidigt...nu är jag arg, trött och bitter! Det är det som kallas konsten att förstöra en dag!

Peace


Kommentarer
Postat av: E

Vart bär det av i februari då? Falkenberg? ;-)



Vi var oerhört taktiska och hade fixat så Lisa sov hos Anneli mellan lördag och söndag så vi utnyttjade den extra timmen till max (sovmässigt). :-D



Hur är läget med dig annars? Allt bra med Amelie?

2010-11-01 @ 09:46:24
Postat av: Linus -> E

I februari blir det troligen en tur som startar i Indien, fortsätter i sydostasien med Borneo, Thailand, Kambodja och Malaysia som mål...



Allt är bra annars!

2010-11-03 @ 11:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback